Czy mogę odebrać lampion osobiście w siedzibie firmy?

Odbiory lampionów własnym transportem jak najbardziej są możliwe, jednak odbywają się one nie pod adresem rejestrowym firmy, lecz w naszym magazynie znajdującym się w Krakowie. Adres ten jest podany na stronie w zakładce KONTAKT. Jednak odbiory osobiste prosimy zawsze wcześniej ustalić telefonicznie. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Jakie są wymiary lampionów?

Wszelkie dane techniczne dotyczące oferowanych lampionów zamieszczone są przy każdym lampionie na karcie produktu.
Wyjątkowo nowe produkty mogą być opatrzone taką informację z lekkim opóźnieniem – w takiej sytuacji udzilimy potrzebnych informacji telefonicznie lub w odpowiedzi na maila.

Czy mogę zamówić lampion z dostawą na terenie Krakowa lub Polski bez ponoszenia kosztów dostawy?

Zamówienia na terenie Krakowa, możemy zrealizować bez dodatkowych kosztów dostawy po uprzednim uzgodnieniu. Lokalizacje na obrzeżach Krakowa wymagają już niewielkiej dopłaty.
W innych regionach Polski doliczamy koszty dostawy.
Jednak w przypadku dużych zamówień najlepiej przed złożeniem zamówienia skontaktować się z nami i ustalić indywidualną wycenę.

Dlaczego przesyłka lampionów jest taka droga?

Staramy się zminimalizować koszty przesyłki dla naszych klientów, ponieważ leży to również w naszym interesie. Jednak transport elementów szklanych jest problematyczny. Nasza firma ma już od kilku lat podpisane umowy z przewoźnikami i firmami kurierskimi, co pozwala w pewnym zakresie zmniejszyć koszty dostawy. Jednak do standardowej ceny przewoźnicy doliczają opłaty za przesyłkę niestandardową, co sprawia, że koszty przesyłki lampionów kształtują się na takim poziomie jak w cenniku zamieszczonym na naszej stronie w zakładce REGULAMIN.

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy, jednak trzeba się liczyć, że to konsument pokrywa koszty zwrotu rzeczy oraz ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu.

Co jesli doszło do uszkodzenia towaru?

Nasze lampiony są specjalnie pakowane dodatkowo w folie bąbelkową oraz dodatkowe profile styropianowe. Przesyłka zawsze wysyłana jest jako przesyłka niestandartowa i sortowana jest ręcznie, dzięki czemu mamy 99,9 % przesyłek dostarczanych w całości.

Dlatego też prosimy odbierać przesyłki osobiście i otwierać je w obecności kuriera.

Jeśli mimo to dojdzie do takiej sytuacji, to w takim wypadku odpowiedzialność ponosi firma kurierska.

Można wtedy odmówić przyjęcia przesyłki i nastapi zwrot towaru do nas do firmy, natomiast my wg. państwa wskazówek podeślemy nowy egzemplarz lub zwrócimy pieniążki.

Jeśli dojdzie do odebrania takiego towaru, należy wezwać firme kurierską w celu spisania protokołu szkody i dalszą procedurę przeprowadzić w formie odszkodowania z firmą kurierską.

Zawsze w takim wypadku slużymy pomocą dlatego proszę w takiej sytuacji do nas dzwonić.

Napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

Not readable? Change text. captcha txt
0