Czy mogę odebrać lampion osobiście w siedzibie firmy?

Odbiory lampionów własnym transportem jak najbardziej są możliwe, jednak muszą być wcześniej ustalone telefonicznie ze sprzedawcą. Adres jest podany na stronie w zakładce KONTAKT. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Jakie są wymiary lampionów?

Wszelkie dane techniczne dotyczące oferowanych lampionów zamieszczone są przy każdym lampionie na karcie produktu.
Wyjątkowo nowe produkty mogą być opatrzone taką informację z lekkim opóźnieniem – w takiej sytuacji udzilimy potrzebnych informacji telefonicznie lub w odpowiedzi na maila.

Czy mają Państwo darmową wysyłkę przy większych zamówieniach?

Zamówienia na terenie Krakowa, możemy zrealizować bez dodatkowych kosztów dostawy po uprzednim uzgodnieniu. Lokalizacje na obrzeżach Krakowa wymagają już niewielkiej dopłaty.
W innych regionach Polski doliczamy koszty dostawy.
Jednak w przypadku dużych zamówień najlepiej przed złożeniem zamówienia skontaktować się z nami i ustalić indywidualną wycenę.

W jaki sposób zabezpieczają Państwo towar?

Staramy się zminimalizować koszty przesyłki dla naszych klientów, ponieważ leży to również w naszym interesie. Jednak transport elementów szklanych bywa problematyczny.

Każde zamówienie pakowane jest pudełko do pudełko, dodatkowo w obu zabezpieczone folią bąbelkową.

Każde zamówienie też jest oznaczone odpowiednio jako przesyłka niestandartowa.

Koszty przesyłki lampionów kształtują się na takim poziomie jak w cenniku zamieszczonym na naszej stronie w zakładce REGULAMIN.

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy, jednak trzeba się liczyć, że to konsument pokrywa koszty zwrotu rzeczy oraz ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu.

Co jesli doszło do uszkodzenia towaru?

Nasze lampiony są specjalnie pakowane w podwójne pudełka i w folie bąbelkową oraz dodatkowe profile styropianowe. Przesyłka zawsze wysyłana jest z odpowiednimi oznaczeniami, dzięki czemu mamy 99,9 % przesyłek dostarczanych bez uszkodzeń.

Prosimy odbierać przesyłki w miarę możliwości osobiście i otwierać je w obecności kuriera.

Jeśli mimo to dojdzie do uszkodzenia, to w takim wypadku odpowiedzialność ponosi firma kurierska.

Można wtedy odmówić przyjęcia przesyłki i nastąpi zwrot towaru do nas do firmy, natomiast my wg. państwa wskazówek podeślemy nowy egzemplarz lub zwrócimy pieniążki.

Jeśli dojdzie do odebrania takiego towaru, należy wezwać firmę kurierską w celu spisania protokołu szkody i dalszą procedurę przeprowadzić w formie odszkodowania z firmą kurierską.

Zawsze w takim wypadku służymy pomocą dlatego proszę w takiej sytuacji do nas dzwonić.

Napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

Nieczytelny? Zmień czcionkę captcha txt
0